Assalamualaikum. Welcome! Sawubona! Olá! Hoi! Ciao! Ni Hao!


Assalamualaikum. I am , Bazilah aka Buzzer. Nice to know ya'll dropping by to see my blog... nothing much but thanks :'>
lil notes : currently, *page under construction. tenkiu. lebiu. babai ;)

lil piece of me

My photo
A Quantity Surveyor, wannabe. Am nineteen. Islam of course. Camera is my drug, own one. 600D. peace! xxoo

Tuesday 2 August 2011

Kasihnya mereka :* :* :*


walaupun dibuli oleh arep,
disakat oleh angah and abg ipar..
tahu, they do care about me.
smpai menanges ptg tadi kena nyakat ==
nanges buka jahitan pun tk kering lagi, dh kena nyakat dgn bebudak tk matang kt ruma ni
=.=



bila berbuka puasa, kena gelak pulak dgn donut, abg man, along and mum? -.-
sbb?
minum punya pasal. tpkse pgang cawan dua dua belah 
nk buat cemana, dh tgn blh kiri kena balut
huaa
arep kata 'dah dah la tu baca doa makan, org dh habis makan dah'
mslhnya bukan nya gue baca doa makan sepanjang makan! huaaa
posture tgn kena balut ni nmpk macam baca doaa. 
TT__TT smpai hati kamu donut usek aku je keje
angah pula panggil saya robocop?
sbb jari kena balut dgn besi
time kaseh la, mcm mcm gelaran dh dpt >.<
 dgn abah nya bercerita dkt meja makan :)
dgn mum tlg isikan sayur.. wee
sume treat saya macam raja since sy balik sini.
hehe tak slalu okay?
ni pun sbb tgn bebalut
kalau tk amek sndiri la mknan 
TT__TT
doakan lah saya agar cepat sembuh, dan dpt kembali ke uitm scpat mungkin..
doakan juga agar sy dpt overcome trauma naik kereta dgn cepat..
doakan tgn saya agar cepat kembali pulih seperti dahulu..
course saya memerlukan saya menggunakan dua tgn, untuk drawing
sorry kwn2, tpkse siapkan assgnment draughtmnship saya :'(
nnt dh sihat korg mintak upah dkt aku tau tau?
lovee yaa :(



No comments:

Post a Comment