Assalamualaikum. Welcome! Sawubona! Olá! Hoi! Ciao! Ni Hao!


Assalamualaikum. I am , Bazilah aka Buzzer. Nice to know ya'll dropping by to see my blog... nothing much but thanks :'>
lil notes : currently, *page under construction. tenkiu. lebiu. babai ;)

lil piece of me

My photo
A Quantity Surveyor, wannabe. Am nineteen. Islam of course. Camera is my drug, own one. 600D. peace! xxoo

Thursday 29 December 2011

after a long time~

Salam. as all of you know, blog saya ni dah berhabuk, sawang, berdebu debu dah. di tinggalkan setelah sekian lama, last update pun pasal week 1st dkt uitm tak silap, ana rafalli dtg, n then aizat. haa, betapa lamanya tak update. T__________T idk why, hahh. mybe bila nk update je, roommate pinjam wimax. so saya layan movie je dkt lappy ni. terkubur hasrat nak update, bila dh dpt wimax sndiri, tak pulak igt nk update *alasan.. alasan.. malas ckp malas buz >.< haha so, okay.. today. erm. hari hari sebelumnya pun.. saya telah menjadi single, *which i dont even want it .. tp, nak buat mcm mana. i even gave him the "you - Nur Jannah Alia" 's song. okay. sedihhh! nk nanges. ZzzZZzz. sabar sabar! so today! rasa mcm pecah record, sbb i drive dgn sendiri nya ke kota damansara, mutiara damansara dan segala damansara lah! sbb sblm ni mmg tak berani drive luar Shah Alam. hehehe and then went to The Curve. nk botak pale rasanya, sbb fikirkan duit ku gugur~ dgn rambut rambut sekali gugur. eh kenapa gugur ni? sbb rasa nak beli semuaaa barang. Year End Sale lah katakan? hehehe -.-'' at the end, beli dua benda je? cehh.kecik lak tuh, takpa lah, janji ada daripada tak ada kan? hehehe kachaaak !(~.<)V so i bought this longggg rantai and then this lips ring. hehehe plan to used it during QS Grand Night. tk tahu mcm mana nk handle situation tu nnt. dhla saya jadi AJK fr the event. i need to handle some things up. and then, i am part of the photographer also. Ya Allah~ kuatkan aku.. :"<

"Eventhough it is just a camera, it captures all of our sweet, beautiful, shining bliss moment. Remember me in every of your 'click' , believe in me.. I'll be there for you. Every minute. Every second. Every night and day. I love you."

"The lips says 'leave me..' but deep inside. i want you.. for the rest of my life. Nothing more that i could ask for. I'm asking for.. forgiveness. I am ... sorry... "

*p/s: photo taken using bb only. malas menggunung nak keluar kan camera besa gabak tu. so terkantoi pulak nmpk my phne dekat gmba camera di atas. dekat diamond aka lense of the camera. muahaha. buhbye~ wait fr d next post okee? peace.

No comments:

Post a Comment