Assalamualaikum. Welcome! Sawubona! Olá! Hoi! Ciao! Ni Hao!


Assalamualaikum. I am , Bazilah aka Buzzer. Nice to know ya'll dropping by to see my blog... nothing much but thanks :'>
lil notes : currently, *page under construction. tenkiu. lebiu. babai ;)

lil piece of me

My photo
A Quantity Surveyor, wannabe. Am nineteen. Islam of course. Camera is my drug, own one. 600D. peace! xxoo

Wednesday 4 May 2011

Risau -_-



abg saya si donut the nut pinjam camera saya.
huuu
sbnanya hati ni berat nak bagi.
camera tu boypreng kedua saya.
takut kalau jauhh.
huaa dnt know why. donut da la ganas. tak brapa reti kot jaga barang *sama je act. tp sy better la kot*
camera tu hadiah from my abah..
n donut tk prcaya itu camera gue.
huaaa
god. plsss
mintak mintak la tade apa jd dkt camera saya.
even abah pinjam pun saya bgtau, jgn mcm ni mcm tu. huaaa
risauuu tahu tak.
now dia tk blk lagi.*almost 1am alrdy,
tk risau kan diaa
risau kan camera tercintaaaa
ohh canon 600D ku. :* :* :*
cepatlah kembali kepadakuuu~

No comments:

Post a Comment