Assalamualaikum. Welcome! Sawubona! Olá! Hoi! Ciao! Ni Hao!


Assalamualaikum. I am , Bazilah aka Buzzer. Nice to know ya'll dropping by to see my blog... nothing much but thanks :'>
lil notes : currently, *page under construction. tenkiu. lebiu. babai ;)

lil piece of me

My photo
A Quantity Surveyor, wannabe. Am nineteen. Islam of course. Camera is my drug, own one. 600D. peace! xxoo

Tuesday 7 June 2011

padan muka!

bila anak bongsu,
ddk rumah..
mmg tak reti buat apa.
sy tak reti lipat baju, basuh baju pun dgn pertolongan org gaji jepun..
kemas almari.. err. almari saya dkt uitm ni pun dikemas oleh Nur Ain Rahamat..
clssmate sy dr form 1, jiran rumah saya, roommate saya dkt Uitm..
mandi, mkn, teman berak memalam, teman itu, tmn ini.. segalanya dgn dia.
taleh pisah.. curi mknan dia, curi mknan saya.. dia curi detergent saya! saya curi dia punya air milo!
sy blnje dia, dia blnje saya.. baju saya, sume baju dia == tp bju dia, bkn bju saya.. sobab besa. hihi

yg nk update pdn muka ni, sebab.. bila saya basuh baju.. ain tak tolong!
jadi tak reti.. org kat cni sume basuh pakai kain batik!
saya berdegil pkai tshirt dgn seluar.
degil punya pasal.. inilah yg jadi =.=


kan da lencun! bila masuk bilik.. roommate cakap ..
BUZZZ! kau baru bunuh org ke apaaa?!
haha 
takpelah. mula mula mmg lah tak reti.. itu yg basuh dgn bdn bdn skali. :P
lama lama reti la kan? pengalaman.. 
=D

No comments:

Post a Comment